Gassed Up Bootleggers
S4 E6: Steve agrees to build a crazy 1970s-era gasser racecar for a U.S. Navy veteran; Steve tries to make money by restoring and flipping a Prohibition-era bootlegger Model A truck for a Las Vegas police captain.