Genesis
S4, E21: As Oliver and Felicity look for a magical solution to defeat Darhk, a vengeance-driven Diggle gets a lead on Andy's whereabouts and heads off to confront his brother. Meanwhile, Alex (guest star Parker Young) takes Thea on a vacation that quickly turns into a nightmare.