Georgian Cheese Bread
S1, E2: Michael Symon issues a throwdown challenge for khachapuri, the rich, savoury, cheesy stuffed bread from the nation of Georgia. Competitors Ricky and Mariia Dolinsky have mastered this comfort food classic at their downtown NYC restaurant, Tzarevna.