Get Off Your High Horse
S1 E4: Shauna realizes her limitations while getting hands-on experience at a farm. She asks Tara for advice, but things turn sour when they get into an argument. Then, Shauna gets a new tattoo while Mark and Rylee put on their first puppet show in two years.