S1, E1: What really happened to a Desert Storm fighter pilot who went missing after being shot down in Iraq? After their B-24 bomber crashes, how do 6 WWII pilots fight for survival in the Libyan Desert? How does a secret U.S. Army unit deceive Nazi forces and help the Allied cause before the D-Day landings? And, how does one American super-aircraft control the skies and aid the Army in combat?