Ghost Father of the Bride
S2 E19: After learning that Pete's daughter, Laura, is getting married, Sam, at Pete's behest, tries to convince her to hold her wedding at the Woodstone bed-and-breakfast; Alberta and Isaac team up to solve the mystery of what happened to Crash's head.