Great Expectations
S10 E18: Amy, Ty, and the entire Heartland family are thrilled to welcome a new member into the fold. Meanwhile, the ghost horse returns and Amy disagrees with Georgie’s plan to capture and gentle him. Then, Lou changes her mind about a business deal but not before Mitch makes a surprising choice. And hoping to impress Cass’s parents, Caleb asks a reluctant Tim for a full-timejob.