Growing Pains
S1, E3: Experience a roller coaster of emotions and growing pains as the sanctuary’s orangutans move through six grades toward their release into the wild. Discover how Dilla’s fate suddenly changes, and watch as big boy Beni goes on an unwelcome diet.