Gummy Gummy Dummy
S1 E5: Harajuku's been turned into a safari park?! Giraffe, alligator, and zebra shaped Scoopers are all over town. Misa tries to chase away a bird that has flown into PARK. Rito and friends hurry after the bird and find that color has been stolen from all over!