Hair Flair Fuzzly / The Fuzzlies in the Attic
S1, E6: A) Mrs. Melvin’s hairbrush goes missing, and Abby tracks it to a brand new Fuzzly who loves to style hair. B) When the Fuzzly twins, Mo and Bo, get separated in the hotel, it’s up to Abby to get them back together again.