Heads of State
S4, E3: When one of Crane’s greatest foes comes to town to threaten the safety of Washington’s highest officials, the team must work quickly to find a solution. Jake’s extensive knowledge of the tunnels becomes an important piece of the puzzle as they uncover a secret from the past that could lead to answers.