S1, E3: As Crystal (Allison Janney) convinces Alonzo to handle her dog to face off against her arch nemesis Macaulay Ridgeway (guest star Ray Wise) in The San Diego Dog Show, Alice asks for his help impressing a hated high school classmate (guest star Rosa Blasi). And while the spirited competition goes to Alonzo’s head, Heather sets Ben (Matthew Perry) up on a surprise date.