High Priest
S1, E1: Caesar seeks to become consul, the highest political position in Rome. To do so, he enters dangerous alliances and bends the rules of the Republic, courting the popular vote and using bribery and intimidation to get his own way. But his unconventional approach to politics and disregard for established customs sets him at odds with many in the senate. And one man is hellbent on bringing him down.