Ms. Koizumi Loves Ramen Noodles Hokkyoku / K-K-K-K-Koizumi-san
S1, E2: Nakamura Misa was supposed to go on a date, but instead her boyfriend dumps her without giving her any recourse. Misa spots Koizumi-san walking by and shadows her, thinking that she might have seen the embarrassing scene. Her destination seems to be a red ramen shop specializing in extremely spicy ramens...