Holiday Throwdown: Holiday Throwbacks
S32 E5: Bobby Flay's favorite holiday elf, Carson Kressley, brings the mischief while chefs Einat Admony, Amanda Freitag and Michael Symon bring some modern flair to classic holiday dishes.