Home Improvement; Undivided Attention
S2 E11: Laird is nervous to host movie night at his house, so Ronnie Anne helps him pretend Arturo's pad is his own; Carlota can't seem to pay attention to anything but her phone, so Carlos sets her up - with a math tutor!