First Family of Hip Hop Hostile Takeover
S1, E5: Leland makes LeA an offer; Rhondo rallies the rest of the men to confront Big Lee with their concerns about how he's running Sugarhill Records; Darnell and Eseni have another huge blow up; Shanell plots her next move to relaunch her career.