S3, E4: The couples are ridin' dirty in the desert; AJ and Tony try to help Fatboy and Tiana get back in the saddle; Bre-Z and Chris accuse AJ of fanning the flames on their relationship; Jaylan and Falynn wonder if they'll grow out of their relationship.