House of the Rising Son
S1, E2: When Rebekah arrives in New Orleans at her brother Elijah's insistence, she meets Hayley, who gives her some unexpected news. Concerned that her brother Klaus is up to no good, Rebekah seeks help from a reluctant Sophie. At her wits' end, Hayley takes matters into her own hands, but things quickly take a dangerous turn. Determined to uncover Marcel's secret weapon, Klaus stays one step ahead and executes his plan. Meanwhile, after a run-in with Marcel, Rebekah is reminded of all the anger and disappointment Klaus has caused her throughout the years. Finally, Marcel enlists Davina's help in his own dangerous plan.