Hunn-cut Gems; Can't Lynn Em All
S7 E13: When Liam fills in as a reporter, the school soon falls in love with Liam's life on Hunnicutt Farms; when Lynn is scouted for her athletic prowess, she soon becomes a professional wrestler.