Hunted
S1 E21: Hondo and Deacon must apply all their SWAT training and skills to evade a gang of armed mercenaries hunting them in the Angeles Mountains following an ambush. Also, Chris oversteps in an attempt to help a female SWAT trainee she suspects isn't being evaluated fairly.