Dave Hype Man
S1, E5: Dave has an opportunity to open for a big rapper, but his nerves cause him to spiral into an identity crisis. When Dave asks GaTa to act as his hype man, GaTa is forced to confront memories from his past and reveal his biggest secret to his new friends.