The Hills: New Beginnings I Don't Think We Can Be Friends
S1, E6: Brody and Kaitlynn deal with the devastating aftermath of the Malibu fires; Audrina makes a difficult decision about Justin; Mischa has a high-stakes audition for a major movie role.