I Got You, Bae
S1, E6: Sick of the fighting between Summer and Marissa and Brianna and Haley, Mel bonds with Cuppie and plans a fun day out that doesn't include the power couples; Marissa and Summer shorten the timeline on moving into their remodeled house.