Cromartie High School I Used to Be a Bad Boy Bragging Contest
S1, E1: Takashi Kamiyama enrolls in Cromartie High School, known for its rough characters and rowdy demeanors; as a rabbit among lions, Kamiyama gets a crash course on what it means to be tough.