Soaring Sky! Precure I'm a Hero Girl Too! Cure Prism Is Here!!
S1, E4: Kabaton sets a sneaky trap for Mashiro and the others; Sora's Mirage Pen is stolen by Kabaton, and she's no longer able to transform into Cure Sky.