Seeking Sister Wife I'm Trying to Create Voltron Here
S6, E2: The Davises have a new girlfriend on the hook; the Merrifields introduce Lorrana to their family; Sam implores Garrick to get a prenup; the Williamsons face off against their conservative family; the Johnsons are at crossroads with their girlfriend.