In Custody
S6, E3: While investigating a suspicious suicide, the squad wades into a nasty child-custody dispute between a dying man and his meth-addicted ex-wife. Meanwhile, Pope applies for the police chief job, but Brenda might have something to say about whether or not he gets it.