It's a Charlie Duncan Thanksgiving
S2 E29: Amy stays home to cook Thanksgiving dinner much to Bob and PJ's dismay; Teddy and Ivy work out a plan to get in line early to buy a new tablet computer at the Gizmo Hut; Bob and Gabe panic over Bob's dad dating Mrs. Dabney.