Mahou Shoujo? Naria Girls It's a Strange Encounter?
S1, E1: It's a bold new experiment in technology as three girls are tasked with making their own anime! This 3 minute short version of a longer, 40-minute program uses 3D computer technology to turn aspiring actress into anime magical girls!