Made in Heaven It's Never Too Late
S1, E3: Gayatri Mathur, a 60-plus widow, is marrying Bengali architect Bijoy Chatterjee; it's a distinctively sweet union that has everyone's support except the people that matter most -- her children; Karan's college friend is getting married.