Jack Hunter Jack Hunter and The Star of Heaven
S1, E3: Jack Hunter realizes the pharaoh's tomb is empty except for a Roman coin means the treasure was looted to Rome but later probably transferred the new, Byzantine capital, Constantinople. There the NSA reunites him with Nadia and Tariq, mainly as cover, to prevent the mighty combined weapon falling into criminal hands.