Jake and the Never Land Pirates Jake's Awesome Surprise / Aye, Aye Cap'n-Cap'n
S3, E27: Izzy, Cubby and Skully set out to find Jake a special treasure for his birthday; When Sharky and Bones are left in charge of the Jolly Roger, there are two many Captains!