Japan: A Globally Engaged Island Nation
S1, E1: Japanese culture is shaped by powerful cycles of globalization and isolation; the earliest human habitation of Japan; the origins of its rich culture; the perfect starting points for dispelling common Western misconceptions about this island nation.