Jennifer Esposito, Whitney Port, Kris Jenner
S2, E2: Tears are shed when Tyler connects an object to a recently departed loved one during a meeting with Jennifer Esposito; Whitney Port gets emotional when she receives a message from her dead father; Kris Jenner and Khloe Kardashian are stunned that a family member is watching them from beyond the grave.