Josh Is the Man of My Dreams, Right?
S2 E11: When the Santa Ana winds blow into town, they cause everyone in West Covina to act a little strangely and question their relationships and priorities. Rebecca and Nathaniel get to know each other better while Paula and Darryl confront an ongoing dilemma in their friendship.