Kama' Oma 'O, Ka 'Ainia Huli Hana
S8, E5: At Halloween, the team investigates a string of murders that mirrors stories from well-known Hawaiian folklore; Grover visits a man who is hours away from execution and may hold the key to a case that has plagued Grover for years.