Hollywood medium Kendra Wilkinson, Lil Jon, Carole Radziwill
S2, E3: Lil' Jon is reconnected with a loved one who died too young; Kendra Wilkinson receives news from the other side about the future of her family; and Tyler travels to New York City, where he helps journalist Carole Radziwill get closure after the death of a famous friend.