Kirk and Codi's Bama Bro-Down
S2 E2: "Floribama Shore" castmates, Codi and Kirk, one-up each other with some extremely puke-worthy tattoos; two sisters are deadly serious about the messages they've put on each other's bodies in permanent ink.