The Crimson Rivers Kreuzzug der Kinder
S1, E5: A little boy's cut-off hand found in the garbage leads Niemans and Camille to an orphanage that seems to be at the root of all the crime taking place in the neighborhood; the police look for a bloodthirsty psychopath.