Ksr
S7 E10: Alicia and Lucca defend a well-respected surgeon accused of plotting to commit a crime. Also, Ruth schemes to remove Jason from Alicia's life by trying to persuade Courtney Paige (Vanessa Williams) to hire him for business in another state.