Last Ride of Bonnie & Clyde
S1 E9: The time-traveling trio are on the run with the Barrow gang, and they must uncover Flynn's target in the Depression-era South by gaining the trust of criminal duo Bonnie and Clyde. Meanwhile, Agent Christopher pursues a lead in the present day, and the trio risk getting caught in the crossfire.