Legacy On The Line
S10 E3: A logging truck tangled down a steep bank brings the entire Mission Towing roster out to battle; a surprise storm launches James Luke into unusual territory; Team Green takes on a dozer sunk into a peat bog; a legendary tow family faces a crossroads.