Legends and Luggage
S3 E12: Jeremy drives two reborn Lancias, a Delta Integrale and a Stratos, James looks back at the history of the legendary Porsche 917 racing car, and Richard joins Jeremy to revolutionize air travel with two concepts for motorized hand luggage.