Lethal Weapon Leo Getz Justice
S3, E4: Leo Getz Justice. Cole reflects upon his time working for the CIA. Murtaugh struggles with his own mistakes after a murder raises questions about a suspect he put away years prior. Leo Getz tries to convince Trish to join his team.