Let the Good Times Roll
S15 E9: The Cars drummer David Robinson rolls into F40 with a restoration job on a rare 1969 De Tomaso Mangusta; a disagreement over color scheme has Wayne wanting to "Shake It Up," while David may be thinking "Bye Bye Love."