Life Jacket
S2 E6: Naz goes undercover as shady smuggler Scarborough Stu to infiltrate the Coyotes via Will French. Sam and Kelly must act fast when Will’s sister Adeline shows up, unexpectedly jeopardizing Naz’s cover.