Lifestyles Of The Fish and Famous
S5 E4: Go behind the paparazzi's flashbulbs to see some of the amazing tanks Brett and Wayde have built for Hollywood elite; the massive shark tank for Tracy Morgan, the Houdini-themed aquarium for Neil Patrick Harris, and a namesake tank for rock gods KISS.