Listen to the Rain On the Roof
S3, E1: Rain is falling on Wisteria Lane when we catch up with the ladies six months later. A baby on the way and her marriage on the rocks, Gabriella finds herself with more than she can handle; Lynette tries to embrace her newly extended family, and Orson's mysterious past begins to unfold.