Lost for Words
S1, E2: The Indianapolis 500-Mile Race is the following challenge for Fernando, the last step for achieving the Triple Crown of Motorsport; before travelling, Fernando goes to the headquarters of his brand, in Madrid, and trains for the first time in Texas.